Email marketing PRÉMIUM
alapbeállítások megrendelése

Érjenek célba a hírleveleid anélkül, hogy neked kellene
az unalmas, időrabló technikai beállításokkal vesződnöd!

Segítünk az eredményes elindulásban.

PRÉMIUM szolgáltatásunk tartalma:

Hitelesítő domain rekordok beállítása

Ahhoz, hogy a kiküldött emailjeid ne landoljanak szinte biztosan a SPAM mappában, elengedhetetlen, hogy hitelesített, saját domaines email címről küldd a leveleket.

Egyedi aldomain és SSL tanúsítvány beállítása

A saját aldomained beállítása az átkattintás mérésen túl azért fontos, mert  szerepet játszik abban is, hogy hitelesítsen téged, mint email feladót a levelező kliensek (pl. Gmail, Yahoo) szemében.

Feladó email cím és név létrehozása

Segítünk kiválasztani és létrehozni számodra a megfelelő küldő email címet, hiszen az email marketinged eredményességéhez ez is hozzájárul.

Korábbi feliratkozóid importálása

A már meglévő email adatbázisodat betöltjük a SalesAutopilot fiókodba, így nem kell bajlódnod az importálással sem.

Első hírleveled technikai előkészítése

Az email tartalmát ugyan nem tudjuk helyetted megírni, de abban segítünk, hogy úgy készítjük elő a hírleveledet, hogy már csak a tartalmadat kelljen betenned a kiküldés előtt.

Online konzultáció és körbevezetés a fiókodban

Körbevezetünk a SalesAutopilot fiókodban, hogy lásd, mit-hol találsz és egyáltalán hogyan is épülnek egymásra azok az elemek, amik az alapját képezik majd az email marketingednek.

Céges arculatodra szabott email sablon elkészítése

PRÉMIUM szolgáltatásunk részeként, ha már egy rendelkezel jól bevált hírlevélsablonnal, akkor azt elkészítjük neked a SalesAutopilotban is, amennyire technikailag lehetséges.
Ha nincs még sablonod, akkor pedig átalakítunk egy meglévő sablont a céges arculatodra.

30 perces ÉLŐ "Hogyan kerüld el a SPAM mappát?" konzultáció

PRÉMIUM szolgáltatásunkhoz tartozik egy ÉLŐ oktatás is, amely során átadjuk több, mint 20 év tudását az eredményes email küldésről. Nemcsak azt tudod meg első kézből, hogy miként tudod elkerülni a SPAM mappát, hanem kérdéseidet is azonnal felteheted nekünk, amikre azonnal választ fogsz kapni.

Add meg a szükséges adatokat az űrlapon,
majd rendeld meg elindító szolgáltatásunkat

1. lépés

Töltsd ki az űrlapot

A megrendelés első oldalán add meg kapcsolattartói, SalesAutopilot fiók, valamint számlázási adataidat. Egy második oldalon pedig kérni fogunk tőled néhány információt, amelyek a szolgáltatás elvégzéséhez szükségesek.

2. lépés

Átnézzük a kapott adatokat

Kollégánk átnézi, hogy a megadott információk alapján el tudjuk-e kezdeni a kivitelezést. Ha kérdésünk van,  felvesszük veled a kapcsolatot.

3. lépés

Elindítjuk a kivitelezést

2 munkanapon belül kapcsolatba lépünk a tárhely szolgáltatóddal a szükséges beállítások elvégzése kapcsán. Erről természetesen téged is tájékoztatunk, sőt neked is meg kell erősítened emailben, hogy jóváhagyod a folyamatot. Ez kb. 2 percet igényel a részedről.

4. lépés

Dolgozunk a fiókodban

Amíg a tárhely szolgáltatód válaszol, mi addig sem tétlenkedünk. Előkészítjük SalesAutopilot fiókodat a hírlevélküldésre, valamint PRÉMIUM szolgáltatásunk keretén belül kialakítjuk a céges arculatra szabott email sablonodat is.

5. lépés

Online konzultáció és körbevezetés a fiókodban

Zárásként keresni fogunk téged egy élő Zoom meeting egyeztetése céljából. A PRÉMIUM konzultáció része, hogy kollégánk körbevezet a hírlevélküldésre előkészített SalesAutopilot fiókodban, valamint élő oktatást tart számodra a SPAM mappa elkerülésének praktikáiról.

Csepregi Balázs

ügyvezető, társtulajdonos

“Gratulálok a döntésedhez!

Az Email Marketing Alapbeállítás szolgáltatásunkkal garantáltan úgy fogsz indulni a SalesAutopilottal, ahogy a profik! Ami azt jelenti, hogy hírleveleid nem csak elküldésre kerülnek, hanem célba is érnek.

Ráadásul ahelyett, hogy a technikai beállításokkal rabolod az idődet, már az első hírleveled megfogalmazásával tudsz foglalkozni. 🙂"

Gyakori kérdések és válaszok

Miért szükséges a hitelesítő domain rekordok beállítása?

Azért, hogy a kiküldött emailjeid ne landoljanak szinte biztosan a SPAM mappába. A helyes rekordbeállítások igazolják a feliratkozóid levelezőszervereinek, hogy a SalesAutopilot küldhet emailt a te domaineddel.

Miért van szükségem átkattintást monitorozó aldomainre?

Ha hírlevelezni szeretnél, akkor biztosan akarod mérni majd a hatékonyságodat is. Az aldomain beállítás egyrészt segít abban, hogy pontos statisztikád legyen például az átkattintásokról, de azért is szükséges, mert ennek megléte is hozzájárul a SPAM mappa elkerüléséhez.

Hogyan tudok tudok fizetni?

A szolgáltatás teljesítése után kiállítunk számodra egy teljesítés igazolást, aminek aláírása után küldjük a számlát. A számla kiegyenlítésének határideje 8 nap, amit banki átutalással tudsz megtenni.

Mikorra készülnek el a beállítások?

Célunk, hogy 10 munkanapon belül átadjuk a megrendelt szolgáltatást. A határidő természetesen annak függvényében változhat, hogy pl. a tárhelyszolgáltató mikorra végzi el a beállításokat vagy éppen mikorra tudunk veled időpontot egyeztetni a konzultációra.

Az email küldésben is segítetek?

Technikailag előkészítjük az első hírleveled, hogy neked csak a tartalom megírásával kelljen foglalkoznod, de a konkrét kiküldést neked kell elindítanod. Amennyiben szeretnél az email kiküldésben segítséget kapni, várunk az Első SalesAutopilot-os hírleveled kiküldése ingyenes workshopon.

Yourlogo

2025. © SalesAutopilot Kft. - Minden jog fenntartva 

SalesAutopilot Kft.

1016 Budapest, Zsolt utca 6/A. 5. em. 1.