Email marketing START
alapbeállítások megrendelése

Érjenek célba a hírleveleid anélkül, hogy neked kellene
az unalmas, időrabló technikai beállításokkal vesződnöd!

Segítünk az eredményes elindulásban.

START szolgáltatásunk tartalma:

Hitelesítő domain rekordok beállítása

Ahhoz, hogy a kiküldött emailjeid ne landoljanak szinte biztosan a SPAM mappában, elengedhetetlen, hogy hitelesített, saját domaines email címről küldd a leveleket.

Átkattintást monitorozó egyedi aldomain beállítása

A saját aldomained beállítása az átkattintás mérésen túl azért fontos, mert  szerepet játszik abban is, hogy hitelesítsen téged, mint email feladót a levelező kliensek (pl. Gmail, Yahoo) szemében.

Privát elakadásmentesítő online konzultáció 

Miután elkészültünk a technikai beállításokkal, lehetőséged lesz egy 20 perces időpont foglalására, ahol kollégánk megválaszolja az első hírleveled kiküldéséhez kapcsolódó kérdéseidet.

Add meg a szükséges adatokat az űrlapon,
majd rendeld meg elindító szolgáltatásunkat

1. lépés

Töltsd ki az űrlapot

Töltsd ki megrendelő űrlapot. Add meg kapcsolattartói, SalesAutopilot fiók, valamint számlázási adataidat.

2. lépés

Fizess bankkártyával

A START csomagot csak bankkártyával tudod kifizetni, így tudunk a leggyorsabban nekiállni a kivitelezésnek. A kártyás fizetést követően azonnal küldjük a számlát.

3. lépés

Elindítjuk a kivitelezést

2 munkanapon belül kapcsolatba lépünk a tárhely szolgáltatóddal a szükséges beállítások elvégzése kapcsán. Erről természetesen téged is tájékoztatunk, sőt neked is meg kell erősítened emailben, hogy jóváhagyod a folyamatot. Ez kb. 2 percet igényel a részedről.

4. lépés

Foglalj időpontot privát konzultációra

A beállítások elvégzése után küldünk egy naptárat, ahol az általad választott időpontban tudsz konzultációt foglalni ügyfélsiker menedzser kollégánkhoz, aki segít, ha elakadtál az első hírleveled kiküldésével.

Csepregi Balázs

ügyvezető, társtulajdonos

“Gratulálok a döntésedhez!

Az Email Marketing Alapbeállítás szolgáltatásunkkal garantáltan úgy fogsz indulni a SalesAutopilottal, ahogy a profik! Ami azt jelenti, hogy hírleveleid nem csak elküldésre kerülnek, hanem célba is érnek.

Ráadásul ahelyett, hogy a technikai beállításokkal rabolod az idődet, már az első hírleveled megfogalmazásával tudsz foglalkozni. 🙂"

Gyakori kérdések és válaszok

Miért szükséges a hitelesítő domain rekordok beállítása?

Azért, hogy a kiküldött emailjeid ne landoljanak szinte biztosan a SPAM mappába. A helyes rekordbeállítások igazolják a feliratkozóid levelezőszervereinek, hogy a SalesAutopilot küldhet emailt a te domaineddel.

Miért van szükségem átkattintást monitorozó aldomainre?

Ha hírlevelezni szeretnél, akkor biztosan akarod mérni majd a hatékonyságodat is. Az aldomain beállítás egyrészt segít abban, hogy pontos statisztikád legyen például az átkattintásokról, de azért is szükséges, mert ennek megléte is hozzájárul a SPAM mappa elkerüléséhez.

Csak bankkártyával tudok fizetni?

A START csomagot csak bankkártyával tudod kifizetni, így tudunk a leggyorsabban nekiállni a kivitelezésnek. A kártyás fizetést követően azonnal küldjük a számlát.

Mikorra készülnek el a beállítások?

Célunk, hogy 5 munkanapon belül átadjuk a megrendelt szolgáltatást. A határidő természetesen annak függvényében változhat, hogy pl. a tárhelyszolgáltató mikorra végzi el a beállításokat vagy éppen mikorra tudunk veled időpontot egyeztetni a konzultációra.

Az email küldésben is segítetek?

A szolgáltatással technikailag felkészítjük a SalesAutopilot fiókodat a hírlevélküldésre, de hírlevél összeállítását és kiküldését neked kell megcsinálnod. Amennyiben szeretnél az email kiküldésben segítséget kapni, várunk az Első SalesAutopilot-os hírleveled kiküldése ingyenes workshopon.

Yourlogo

2025.. © SalesAutopilot Kft. - Minden jog fenntartva 

SalesAutopilot Kft.

1016 Budapest, Zsolt utca 6/A. 5. em. 1.