2025. © SalesAutopilot Kft. - Minden jog fenntartva
Érjenek célba a hírleveleid anélkül, hogy neked kellene
az unalmas, időrabló technikai beállításokkal vesződnöd!
Segítünk az eredményes elindulásban.
Ahhoz, hogy a kiküldött emailjeid ne landoljanak szinte biztosan a SPAM mappában, elengedhetetlen, hogy hitelesített, saját domaines email címről küldd a leveleket.
A saját aldomained beállítása az átkattintás mérésen túl azért fontos, mert szerepet játszik abban is, hogy hitelesítsen téged, mint email feladót a levelező kliensek (pl. Gmail, Yahoo) szemében.
Segítünk kiválasztani és létrehozni számodra a megfelelő küldő email címet, hiszen az email marketinged eredményességéhez ez is hozzájárul.
A már meglévő email adatbázisodat betöltjük a SalesAutopilot fiókodba, így nem kell bajlódnod az importálással sem.
Az email tartalmát ugyan nem tudjuk helyetted megírni, de abban segítünk, hogy úgy készítjük elő a hírleveledet, hogy már csak a tartalmadat kelljen betenned a kiküldés előtt.
Körbevezetünk a SalesAutopilot fiókodban, hogy lásd, mit-hol találsz és egyáltalán hogyan is épülnek egymásra azok az elemek, amik az alapját képezik majd az email marketingednek.
1. lépés
A megrendelés első oldalán add meg kapcsolattartói, SalesAutopilot fiók, valamint számlázási adataidat. Egy második oldalon pedig kérni fogunk tőled néhány információt, amelyek a szolgáltatás elvégzéséhez szükségesek.
2. lépés
Kollégánk átnézi, hogy a megadott információk alapján el tudjuk-e kezdeni a kivitelezést. Ha kérdésünk van, felvesszük veled a kapcsolatot.
3. lépés
2 munkanapon belül kapcsolatba lépünk a tárhely szolgáltatóddal a szükséges beállítások elvégzése kapcsán. Erről természetesen téged is tájékoztatunk, sőt neked is meg kell erősítened emailben, hogy jóváhagyod a folyamatot. Ez kb. 2 percet igényel a részedről.
4. lépés
Amíg a tárhely szolgáltatód válaszol, mi addig sem tétlenkedünk. Előkészítjük a SalesAutopilot fiókodban a kért elemeket.
5. lépés
Zárásként keresni fogunk téged egy élő Zoom meeting egyeztetése céljából. A konzultáció része, hogy kollégánk körbevezet a hírlevélküldésre előkészített SalesAutopilot fiókodban is.
Csepregi Balázs
ügyvezető, társtulajdonos
“Gratulálok a döntésedhez!
Az Email Marketing Alapbeállítás szolgáltatásunkkal garantáltan úgy fogsz indulni a SalesAutopilottal, ahogy a profik! Ami azt jelenti, hogy hírleveleid nem csak elküldésre kerülnek, hanem célba is érnek.
Ráadásul ahelyett, hogy a technikai beállításokkal rabolod az idődet, már az első hírleveled megfogalmazásával tudsz foglalkozni. 🙂"
Azért, hogy a kiküldött emailjeid ne landoljanak szinte biztosan a SPAM mappába. A helyes rekordbeállítások igazolják a feliratkozóid levelezőszervereinek, hogy a SalesAutopilot küldhet emailt a te domaineddel.
Ha hírlevelezni szeretnél, akkor biztosan akarod mérni majd a hatékonyságodat is. Az aldomain beállítás egyrészt segít abban, hogy pontos statisztikád legyen például az átkattintásokról, de azért is szükséges, mert ennek megléte is hozzájárul a SPAM mappa elkerüléséhez.
A szolgáltatás teljesítése után kiállítunk számodra egy teljesítés igazolást, aminek aláírása után küldjük a számlát. A számla kiegyenlítésének határideje 8 nap, amit banki átutalással tudsz megtenni.
Célunk, hogy 10 munkanapon belül átadjuk a megrendelt szolgáltatást. A határidő természetesen annak függvényében változhat, hogy pl. a tárhelyszolgáltató mikorra végzi el a beállításokat vagy éppen mikorra tudunk veled időpontot egyeztetni a konzultációra.
Technikailag előkészítjük az első hírleveled, hogy neked csak a tartalom megírásával kelljen foglalkoznod, de a konkrét kiküldést neked kell elindítanod. Amennyiben szeretnél az email kiküldésben segítséget kapni, várunk az Első SalesAutopilot-os hírleveled kiküldése ingyenes workshopon.
2025. © SalesAutopilot Kft. - Minden jog fenntartva
SalesAutopilot Kft.
1016 Budapest, Zsolt utca 6/A. 5. em. 1.